Sunday 14 July 2013

Christmas in July 2013 - day 14 / Jour 14 - Christmas Movie inventory

Today I inventoried the Christmas movies I own (think I need to keep this list close at hand when I go shopping so as not to buy the same movies!)

Voici les films de Noël que je possède (je devrais garder une copie de cette liste dans mon sac à mains pour quand je vais magasiner pour ne pas acheter le même film 2 fois!)
  •  Polar Express / Le Boréal Express
  • Elf / Le Lutin
  • Grinch
  • Christmas vacation / Le Sapin a des boules
  • Fred Clause
  • Miracle on 34th (old version) / Miracle sur la 34e (ancienne version)
  • Four Christmases (which I don’t like) / 4 Noëls (je n’aime pas)
  • The Family Stone / La famille Stone
  • The Family Holiday / Une famille pour Noël
  • Christmas with the Kranks / Noël avec les Kranks
  • Secret Santa / Un père-Noël au grand cœur
  • Jack Frost / Petit papa Noël
  • You’ve got mail / Vous avez un message
 Films that the Elves will bring us in 2013. Les films que les lutins nous apporteront en 2013 :
  • A Christmas Story / Une Histoire de Noël
  • The 3 Santa-Claus movies / Les 3 films du ‘Père-Noël’

No comments:

Post a Comment